Faciliteiten

Als lid van de Hoekse Watersport Vereniging kun je beschikken over de faciliteiten aan de Rechtestraat in Hoek van Holland. In ons clubgebouw bevinden zich op de begane grond de lockers en de sanitaire voorzieningen. Daarnaast worden hier de surf- en supplanken gestald. Ook de tractorenstalling is gevestigd op de begane grond. De vereniging beschikt momenteel over 3 tractoren die u mag gebruiken na een instructie rijles van onze tractorcommissie of walschippers. U kunt hiermede uw visboot/catamaran eigenhandig naar de waterlijn rijden en uw trailer op het strand parkeren op de hiervoor aangewezen plaatsen.

Op de eerste verdieping bevinden zich de bar en de inschrijfruimte voor de afvaarten. Ook de bestuursruimte is hier gevestigd.

De boten worden gestald op de ligplaatsen achter het gebouw, waar ook de auto's in op de daarvoor bestemde vakken geparkeerd kunnen worden. De kajakkers kunnen een stallingplaats huren in één van de daartoe door de vereniging aangewezen containers.

De Hoekse Watersport Vereniging is aangesloten bij de N.F.B. Nederlandse Federatie Brandingwatersporten en het Koninklijke Watersportverbond