Nederlands Kampioenschap Kleinbootvissen

Op verzoek van de NFB hebben de Jachtclub Scheveningen (JCS) en zeevisverenigig De Afrit dit jaar op zich genomen gezamenlijk het Nederlands Kampioenschap kleinbootvissen te organiseren.

Als datum voor het kampioenschap hebben wij na consultatie van de NFB 7 mei gekozen. Met als uitwijkdata 14 mei en 28 mei.

Zet dit vast in uw agenda!

Bijgaand treft u een flyer met de uitnodiging. Dit is een voorlopige flyer, waarop de onder meer namen van de sponsors nog niet staan vermeld omdat wij nog bezig zijn met de werving. Wij hopen mede dankzij de bijdragen van sponsors een aantrekkelijke prijzentafel te kunnen bieden.

Binnenkort zal ook weer onze internetsite (www.nkbootvissen.nl) beschikbaar zijn om in te schrijven. Op dit moment vindt u daar alleen een terugblik op het door JCS georganiseerde kampioenschap 2018.

Het inschrijfgeld voor de wedstrijd bedraagt €20 per boot bij voorinschrijving. Verdere info over de wedstrijd en het wedstrijdreglement doen wij u de komende weken toekomen. Als visgebied kiezen wij het gebied tussen Scheveningen en Kijkduin. Zeker bij de huidige hoge benzine- en dieselprijzen beperkt dat de brandstofkosten. Details daarover volgen nog.