Datum: 08-10-2021

Bestuursmededeling 08-10-2021

Mededelingen voor de leden en donateurs

In ons leden administratie systeem staat bij alle leden en donateurs het emailadres zoals ooit opgegeven bij het aanmelden als lid of donateur.

Dit geldt ook voor andere gegevens zoals het adres/tel./email enz. Indien dit wijzigt wordt dit niet altijd doorgegeven aan het secretariaat waardoor van veel leden de mail of huisadressen niet meer actueel zijn.

Wij willen iedereen vragen om deze gegevens direct bij wijziging te melden per email bij onze secretaris.

Kijkt u ook regelmatig op onze website voor het laatste nieuws bij de HWSV. U kunt genieten van onze webcam met het overzicht naar zee.

Wijziging emailadressen

De emailadressen van onderstaande personen zijn gewijzigd. Wilt u de oude emailadressen verwijderen en de nieuwe onderstaande adressen in uw bestand invoeren.

Marco van Rossum: voorzitter@hoeksewatersportvereniging.nl

Cor ’t Mannetje: secretaris@hoeksewatersportvereniging.nl

Ko Bezuijen: penningmeester@hoeksewatersportvereniging.nl

Martin Zeeman: bestuurslid1@hoeksewatersportvereniging.nl
Jo Brobbel: webmaster@hoeksewatersportvereniging.nl

Cor ’t Mannetje: info@hoeksewatersportvereniging.nl

Voor het clubblad: redactiespreekbuis@hoeksewatersportvereniging.nl
(Zie ook bestuur/commissie op de webpagina)

Zoals u ziet heeft Jo Brobbel de taak overgenomen van John Spork. Jo hartelijk welkom als webmaster en John bedankt voor al die jaren dat je deze taak met heel veel plezier voor de HWSV hebt gedaan.

Met vriendelijke groet namens het bestuur,
C. ’t Mannetje – secretaris.

Hoekse Watersport Vereniging | Postbus 37 | 3150 AA Hoek van Holland | www.hoeksewatersportvereniging.nl