Datum: 15-11-2021

Hoek van Holland 15-11-2021

Update Corona maatregelen,

Jammer genoeg is het weer nodig om U een update te geven met de voor de HWSV belangrijke maatregelen.

Maatregelen die al bekend waren blijven van kracht:

1. Bij klachten blijf thuis
  2. Houd u aan de basis regels
  3. Toegang in het gebouw, dus het hele gebouw, is enkel mogelijk met een bewijs van inenting QRcode, een bewijs van herstel of een geldige negatieve test van niet ouder dan 24 uur.

Nieuw maar toch al eens voorbij gekomen is het verplicht moeten zitten in de kantine en de sluitingstijd van 20.00 uur de gehele week.

Mocht U toch in het gebouw zijn zonder de boven geldige bewijzen en er is een controle zullen we het desbetreffende lid daarvoor aansprakelijk stellen. Omdat elk lid 24 uur per dag in het gebouw kan op de plekken die toegang geven met de sleutel is het niet mogelijk om QR codes te scannen.

Hierbij leg het bestuur de volledige verantwoordelijkheid bij de leden zelf, uiteraard word er op de openingstijden van de bar wel gecontroleerd op QR codes. Heeft U dus geen van deze 3 bewijzen heeft U GEEN toegang.

Aanstaande zondag staat er de bekende garnalenpel middag op het programma, doordat er door de maatregel van vaste zitplaatsen de bewegingsvrijheid beperkt word heeft het bestuur besloten deze uit te stellen tot dat de beperkingen zijn opgeheven. Het zou geen garnalenpel middag zijn zoals we gewend zijn en daarom deze keuze. Graag Uw begrip hiervoor. Wel is de zandzeebar geopend op de bekende tijden en, met alle maatregelen in acht nemend, bent U van harte welkom.

Het Bestuur

Hoekse Watersport Vereniging | Postbus 37 | 3150 AA Hoek van Holland | www.hoeksewatersportvereniging.nl