Datum: 27-11-2021

Hoek van Holland 27-11-2021

Update Corona maatregelen,

Jammer genoeg is het weer nodig om U een update te geven met de voor de HWSV belangrijke maatregelen.

Maatregelen die al bekend waren blijven van kracht:

1. Bij klachten blijf thuis
  2. Houd u aan de basisregels
  3. Toegang in het gebouw, dus het hele gebouw, is enkel mogelijk met een bewijs van inenting QR-code, een bewijs van herstel of een geldige negatieve test van niet ouder dan 24 uur.

Mocht U toch in het gebouw zijn zonder de boven geldige bewijzen en er is een controle zullen we het desbetreffende lid daarvoor aansprakelijk stellen. Omdat elk lid 24 uur per dag in het gebouw kan op de plekken die toegang geven met de sleutel is het niet mogelijk om QR- codes te scannen.

Hierbij legt het bestuur de volledige verantwoordelijkheid bij de leden zelf, uiteraard wordt er op de openingstijden van de bar wel gecontroleerd op QR-codes. Heeft U dus geen van deze 3 bewijzen heeft U GEEN toegang.

Het is nog steeds verplicht om te gaan zitten in de kantine maar de sluitingstijd is verkort naar 17.00 en als U zich verplaatst bijvoorbeeld naar het toilet moet U een mondkapje dragen.

Na de laatste persconferentie van 26-11-2021 zijn de maatregelen aangescherpt, zoals U boven kan lezen is de openingstijd van de Zandzeebar ingekort tot 17.00 uur. Omdat we toch de club open willen doen in het weekend is er besloten in overleg met de beheerder dat we aan de barvrijwilligers gaan vragen of zij genegen zijn om de bar te openen van 14.00 tot 17.00 uur. Hiervoor zal contact opgenomen worden met de medewerkers tot 12 december. Over 3 weken staat er weer een persconferentie gepland en gaan we kijken wat dan de regels zijn. Van maandag tot en met vrijdag is de Zandzeebar GESLOTEN ook tot zondag 12 december.

Goed nieuws is er ook een beetje de aangevraagde subsidie voor de gemiste inkomsten van kwartaal 2 van 2021 zijn gehonoreerd en dat betekend toch een kleine tegemoetkoming over dit kwartaal waarin we helemaal gesloten waren.

Voor nu wensen we iedereen veel gezondheid en let goed op elkaar,

Het Bestuur

Hoekse Watersport Vereniging | Postbus 37 | 3150 AA Hoek van Holland | www.hoeksewatersportvereniging.nl