Datum: 30-11-2021

Hoek van Holland 29-11-2021

Update Corona maatregelen,

Na de update van afgelopen weekend nog wat nieuws ter aanvulling:

Maatregelen die al bekend waren blijven van kracht:

1. Bij klachten blijf thuis
  2. Houd u aan de basisregels
  3. Toegang in het gebouw, dus het hele gebouw, is enkel mogelijk met een bewijs van inenting QR-code, een bewijs van herstel of een geldige negatieve test van niet ouder dan 24 uur.

Omdat de HWSV ook een sociale functie heeft en dit 1 van de fundamenten is van een vereniging heeft het bestuur besloten dat de club open kan op de aangepaste tijden van 05.00 uur tot 17.00 uur. Uiteraard met in achtneming van bovenstaande regels en het verplicht plaats nemen op een stoel, mondkapje op bij verplaatsing.

Deze openingstijden worden zoals altijd door vrijwilligers bepaalt.

Ook heeft het bestuur besloten in overleg met de ontspanningscommissie om het kipgooien van 11 december niet door te laten gaan deze word verplaatst naar januari.

En belangrijk voor alle leden ook de ALV vergadering van 13 december kan GEEN doorgang vinden. Omdat het toch erg belangrijk is voor investeringen dat ze in de winter uitgevoerd worden wachten we even af wat de stand van zaken is na de aankomende persconferentie zodat we een nieuwe datum kunnen vaststellen.

Dit was het dan maar weer laten we hopen dat het volgend jaar allemaal wat beter word voor nu blijf gezond.

Het Bestuur

Hoekse Watersport Vereniging | Postbus 37 | 3150 AA Hoek van Holland | www.hoeksewatersportvereniging.nl