Datum: 15-12-2021

Hoek van Holland 15-12-2021

Update Corona maatregelen,

Beste leden er is weer een persconferentie geweest en hierbij de belangrijkste punten voor de HWSV:

Maatregelen die al bekend waren blijven van kracht:

1. Bij klachten blijf thuis
  2. Houd u aan de basis regels
  3. Toegang in het gebouw, dus het hele gebouw, is enkel mogelijk met een bewijs van inenting QR code, een bewijs van herstel of een geldige negatieve test van niet ouder dan 24 uur.

Omdat de HWSV ook een sociale functie heeft en dit 1 van de fundamenten is van een vereniging heeft het bestuur besloten dat de club open kan op de aangepaste tijden van 05.00 uur tot 17.00 uur. Uiteraard met in achtneming van bovenstaande regels en het verplicht plaats nemen op een stoel, mondkapje op bij verplaatsing.

Deze openingstijden worden zoals altijd door vrijwilligers bepaalt.

Tot en met 14 januari 2022 is de kantine open tot 17.00 uur en dus beginnen de bardiensten op zaterdag en zondag om 14.00 uur. Graag vragen wij aan de bar vrijwilliger om eerder de kantine te openen. Heeft U hier een probleem mee neem contact op met de kantine beheerder of probeer te ruilen met een andere vrijwilliger.

Nadat eerder het kipgooien en de ALV er al aan moesten geloven is dit keer het doek gevallen voor Ed's KERSTBINGO hij was er helemaal klaar voor maar in overleg met de bingomaster is deze wederom geschrapt. Er komt een 'Uitstel' en verdere info volgt in het begin van 2022.

De nieuwjaarsreceptie staat ook op losse schroeven maar we bekijken nog of en hoe het toch mogelijk door kan gaan. Ook hier is alles weer onzeker en houden we de ontwikkelingen in de gaten.

Ook willen we iedereen die het afgelopen jaar gebruik heeft gemaakt van de faciliteiten van de HWSV bedanken voor het zo goed als mogelijk naleven van de regels. Het valt allemaal niet mee en natuurlijk is iedereen er klaar mee maar als bestuur zijn we toch trots op de bereidheid van de leden en bezoekers van de HWSV om zich elke keer aan te passen aan nieuwe maatregelen.

Dit was het dan maar weer laten we hopen dat het volgend jaar allemaal wat beter word voor nu blijf gezond.

Het Bestuur

Hoekse Watersport Vereniging | Postbus 37 | 3150 AA Hoek van Holland | www.hoeksewatersportvereniging.nl