Datum: 21-12-2021

Hoek van Holland 20-12-2021

Update Corona maatregelen,

Beste leden er is weer een persconferentie geweest en hierbij de belangrijkste punten voor de HWSV:

Het clubgebouw is tot minimaal 14 januari gesloten en ook de douches kunnen niet meer gebruikt worden.

Tevens vervallen de werkbeurten en bardiensten tot nader order.

Er kan wel gesport worden maar als U bij uw kast moet zijn, houd U dan aan de maatregelen van afstand, bij klachten blijf thuis en draag eventueel een mondkapje in de gesloten ruimte.

Hierbij vervalt dus ook de nieuwjaarsreceptie van 9 januari, we gaan t.z.t. kijken hoe we dit gaan inhalen .

Dit was het dan maar weer laten we hopen dat het volgend jaar allemaal wat beter word voor nu blijf gezond en we wensen iedereen mooie kerstdagen en een gelukkig 2022.

Het Bestuur

Hoekse Watersport Vereniging | Postbus 37 | 3150 AA Hoek van Holland | www.hoeksewatersportvereniging.nl