Uitslagen Rabo Club Support 2023

Afgelopen week hebben wij bericht van de Rabobank ontvangen met de uitslag van de actie Rabo ClubSupport, een actie waarmee de Rabobank clubs en verenigingen financieel steunt. De hoogte van de vergoeding hangt af van het aantal ontvangen stemmen. Iedereen heeft de afgelopen weken zijn of haar stem kunnen uitbrengen op zijn of haar favoriete club of verenging. Des te meer stemmen, des te hoger het bedrag dat die club of vereniging ontvangen.

Zoals al vele jaren vragen wij onze leden op ons te stemmen om zo geld op te halen voor een specifiek doel. Dit jaar was dat een bijdrage voor een Investering in nieuwbouw opslag boten. Jullie hebben een mooi bedrag bijeen gestemd.

De vergoeding die wij van de Rabobank mogen ontvangen bedraagt € 334,62. Stemmers enorm bedankt voor jullie bijdrage.

De volledige uitslag vind je terug op de website van de Rabobank.

Rabo ClubSupport is meer dan alleen de Stemcampagne
Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterken wij clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

In de videoboodschap hieronder leggen onze Rabo ClubSupport ambassadeurs Erben Wennemars, Amara van Elst en Chaimae Fadis uit wat Rabo ClubSupport verder voor jouw club kan betekenen. Heeft jouw club ondersteuning nodig op het gebied van bijvoorbeeld verduurzamen of ledenbinding? Kijk dan op onze website.