1e NFB wedstrijd 2023 - Ter Heijde aan Zee

De uitslag van de afgelopen zaterdag verviste 1e NFB strandviscompetitie wedstrijd van 2023 op het strand van Terheijde aan Zee.

Niet minder dan 127 van de 143 ingeschreven deelnemers waren daadwerkelijk aanwezig en konden genieten van een mooie dag vissen.

Begon de dag redelijk fris met na een uurtje een stevige mistbank, klaarde het rond half twaalf op een konden wij genieten van een heerlijk zonnetje en niet al te veel wind.

De visserij was erg plekkerig, wist dan één na een half uurtje vissen al meerdere vissen op de lijst te noteren of zelfs een flinke zeebaars moest de ander echt zijn geduld bewaren en hopen tot het goed zou komen, hetgeen voor de meesten het geval bleek te zijn. Slechts 11 vissers bleven zonder visresultaat. Naast bot, schat en zeebaars toch ook hier en daar een maats gulletje.

Na de tombola was er nog even tijd vrij gemaakt om de beste drie 3 overall winnaars van de competitie 2022 nog even in het zonnetje te zetten en hen een geldprijs te overhandigen.

Er waren 5 cash prijzen en 25 hengelsportprijzen beschikbaar, waar volgens de eerste berichten de deelnemers weer erg tevreden over waren.

Het team van de HWSV kon goed meekomen en is uiteindelijk 6e geworden van de 25 teams.

De uitslag van de vissers van de HWSV:

22e - Jo Brobbel

24e - Gerrit vd Akker

40e - Rick van Eden

52e - Evert Hoefnagel

73e - Rinus van Rutten

(Totaal aantal deelnemers 127)

Volgende wedstrijd is op 6 mei bij de Sportvisser in Noordwijk.

Uitslag: 20230408 1e NFB Terheijde aan Zee