Aanmelden

Het doet ons plezier dat u belangstelling toont voor het lidmaatschap van de Hoekse Watersportverenging. Alle informatie over onze vereniging staat op deze site en in de HWSV Welkom Map.

Aanvragen lidmaatschap

Na ontvangst van uw aanvraagformulier zullen wij u uitnodigen voor een informatief gesprek, waar we met elkaar kunnen kennismaken en eventuele vragen nog kunnen toelichten. Voor vragen kunt u terecht bij secretaris@hoeksewatersportvereniging.nl. Zie hier voor huidige tarieven van de contributie.

Wijzigen

Voor het wijzigen van uw persoonlijke gegevens kunt u inloggen op onze site.

Voor het wijzigen van uw lidmaatschap kunt u contact opnemen met secretaris@hoeksewatersportvereniging.nl
Voor het wijzigen van faciliteiten, zoals bootplaatsen, kitelockers kunt u ook direct contact opnemen met secretaris@hoeksewatersportvereniging.nl

Opzeggen

Opzeggen van het lidmaatschap dient vóór 1 december voor het nieuwe jaar per email of per brief te gebeuren bij het secretaris@hoeksewatersportvereniging.nl

Je krijgt je per email een bevestiging van ontvangst terug.
Voor opzeggingen die na 1 december binnenkomen, is contributie voor het volgend jaar verschuldigd.

Na opzegging van lidmaatschap, ligplaats of locker vindt geen restitutie plaats ongeacht wanneer in het seizoen dat gebeurt.

Inschrijfformulier »