Zeilen

Of je nu lekker relaxed recreatief, of misschien wel enthousiast wilt gaan wedstrijdzeilen, iedereen is welkom bij de Hoekse Watersportvereniging. Passie hebben voor het watersporten, dat is wat wij bij onze leden nastreven.
Het strand, de branding, de stroming, de golven op zee, is wat het brandingzeilen zo bijzonder maakt.

Bij de Watersportvereniging krijgt iedere catamaran een vaste ligplaats achter het clubgebouw die je gedurende het gehele jaar zelf onderhoudt. De watersportvereniging biedt plaats aan bijna 50 catamarans. Eventueel kun je aanvullend ook een kast huren in het clubgebouw.

Gedurende het seizoen worden er bij geschikt weer diverse tourtochten georganiseerd.
Wil je een keer meezeilen dan kan dat altijd. Kom gewoon eens langs, dan kijken we wat er mogelijk is.
Heb je zelf misschien al een boot maar kun je nog niet zo heel goed zeilen, dan zijn er altijd wel leden die je een keertje willen helpen.