2e en 3e Nationale Teamcompetitie Kustvissen 2021

Zaterdag 20 November jl. heeft het strandvisteam van de Hoekse Watersport weer meegedaan aan de Nationale Teamcompetitie Kustvissen 2021. Omdat er op het strand van Wijk aan Zee, te veel vuil in het water, niet gevist kon worden werd de wedstrijd verplaatst naar het Noordzeekanaal bij Velsen. Ook waren er door Corona een aantal wedstrijden uitgevallen en daarom werd wedstrijd 2 en 3 op één dag gevist.

Het team was om 7:30 op de parkeerplaats aanwezen en daar werd gewacht op het uitreiken van de vak- en steknummers. Na het verkrijgen van het vak- en steknummer kon er worden opgebouwd aan het kanaal en om 9:00 worden gestart met vissen.

Het was lastig om veel vis te vangen voor ons en de uitslag laat dit dan ook zien. Om 12:00 was de wedstrijd klaar en konden we naar een nieuw vak en nieuwe stek verhuizen om om 13:00 weer te starten. De vangsten waren niet veel beter dan in de ochtend. 16:00 was het einde wedstrijd.

De uitslag (2e wedstrijd):

Deelnemer Punten Aantal vissen Lengte
Hugo Poldervaart 71 10 235
Rick van Eden 77 9 204
Evert Hoefnagel 98 4 97
Rinus van Rutten 99 4 81
Jo Brobbel 100 1 27

Uitslag 3e wedstrijd:

Deelnemer Punten Aantal vissen Lengte
Jo Brobbel 23 11 244
Evert Hoefnagel 75 3 75
Hugo Poldervaart 83 4 91
Rinus van Rutten 94 3 70
Johan Ree 105 2 57

We staan als team op de 20e plaats.

De volgende wedstrijd is op 4 december te Domburg en de 5e en laatste op 11 december te Westkapelle.