3e NFB wedstrijd te Petten

Sportvisvrienden,

Bijgevoegd de uitslag van de op het strand van Petten bij de ZHV Noordwest9 van de 3e competitie wedstrijd van 2022.

Het weer was voortreffelijk en de vangsten over het algemeen redelijk tot goed te noemen. Met in totaal bijna 112 meter vis met een aantal van 452 mag men gerust stellen dat er leuk gevangen werd, ondanks het toch wel hinderlijk aanwezige apenhaar dat in de eerste 10 meters van het strand dreef.

De winnaar Nico Tessel wist in vak D niet minder dan 16 vissen met een totaal lengte van 416cm buit te maken.

Noordwest9 wist de 1e plaats van de verenigingen te bemachtigen alsmede het team Nipro dat het winnende team bij de korpsen werd.

In het tussenklassement gaat Kees Kleinjan verdienstelijk aan de leiding, bij de korpsen het 2e team van De Slufter en bij de verenigingen De Slufter-HSV Gr-R’dam.

De ontknoping volgt op 12 november wanneer wij de 4e en Finalewedstrijd vissen bij de WSV ‘s Gravenzande op het strand aldaar!

Bestuur, wedstrijdcommissie, controleurs, tractorchauffeurs en alle vrijwilligers bedankt voor deze mooie 10 sept daar in Petten!

De NFB viscommissie

ps.

Tijdens de 3e wedstrijd had Gerrit van den Akker de hoogste notering van het HWSV korps, Hij eindigde op de 24e plaats.

Het korps van de HWSV staat op de 16e plaatst (van de 24 korpsen) na 3 wedstrijden.