Bezoek AVOM

Het bezoek van de  AVOM  (Algemene Vereniging van Oud-en Actief dienend personeel van de Koninklijke Marine) afd. Zuid-Holland aan de Hoekse Watersport op 24 mei j.l was wederom een  groot succes.

Niet alleen dankzij de weergoden die ons buitengewoon gunstig gestemd waren was hetgeen wat de HWSV te bieden heeft: de locatie ,het strand, de duinen en zicht op de scheepvaart voor velen een droom..

Een hartelijke ontvangst met koffie en cake.

Daarna was het al snel een biertje of een glaasje wijn en als toppunt natuurlijk de HWSV specialiteit beneden in het zonnetje: de fish and chips.

Als afsluiter een loterij ten goede voor de kinder visdag van Gre en Gerrit.

Een onvergetelijke dag die nog vaak gehoord zal worden bij de AVOM.

Dit mede mogelijk gemaakt door de gastvrijheid en de loyale  inzet van de vrijwilligers.

Namens  de  AVOM hartelijk dank voor alles. We hebben genoten en hopen op een herhaling.

Teun Krijthe

Bestuurslid AVOM,(afd. Zuid Holland)