Corona update 12-06-2020

Corona update en nieuws 12-6-2020

Beste leden,

Zoals het er nu naar uit ziet mogen de verenigingen in Nederland per 1 juli weer open. Onder wat voor voorwaarden en regels horen wij van het watersportverbond.

De aankomende week gaan aan de slag om de kantine weer toegankelijk te maken en volgens de regels in te richten.
In het vorige clubblad staat de bar en werkbeurten lijst dit begint ook weer vanaf 4 juli. Bijkomstigheid voor de werkbeurten is dat we een nieuwe schoonmaakster gevonden hebben waar we aankomende week afspraken mee gaan maken. Schoonmaken van sanitair en dergelijke worden straks dus zoveel mogelijk buiten de werkbeurten omgedaan. Ook is het de bedoeling, en ik heb hier alle vertrouwen in, dat er vanaf 1 juli per pin betaalt kan gaan worden. De automaat hier voor is besteld en deze komt volgende week binnen waarna we het gaan uitproberen. Ook mag er vanaf aanstaande maandag (15 juni)weer gedoucht worden wel zou het geweldig zijn als we deze douche na gebruik schoon achter laten voor de volgende en onder de douche slippers zouden dragen. Aanstaande zondag gaat dus de gaskraan weer open.

Langzamer hand komt het leven bij de HWSV dus weer terug en daar zijn we blij mee want de vereniging mist toch behoorlijk wat inkomsten. Er zullen dus regels zijn om in het clubhuis te mogen zijn. Laten we dus zorgen dat we hier een succes van maken zodat we elkaar ook weer kunnen ontmoeten.

De afgelopen weken zijn er behoorlijk wat nieuwe leden bij gekomen in diverse takken van sport we zijn hier als vereniging heel erg blij mee en we wensen ieder nieuw lid een mooie en sportieve tijd toe bij de HWSV.
Aanstaand weekend 13/14 juni staat er weer een parkeerwacht aan het begin van de Rechtestraat wilt U hier door neem je pas mee. En vergeet niet onze slagboom weer dicht te doen.

Hierbij bedanken we ook “heel holland kijkt”voor het installeren van de nieuwe webcam we hebben nu een live beeld van goede kwaliteit. Dit alles is ook mogelijk gemaakt door de firma Holster beveiliging die ook nog eens de advertentie plek in nam van de knipshop. Deze dames bedanken we hierbij voor hun jaren lange bijdrage als adverteerder. Onmisbaar in de spreekbuis zoals alle adverteerders dus heeft U iets te doen en kan 1 van onze adverteerders U hierbij van dienst zijn denk dan eens aan hun.

Een fijn weekend,
Marco van Rossum.(voorzitter HWSV)

What do you want to do ?
New mail