Corona update 20-5-2020

Beste leden,

Hierbij de update voor in ieder geval de Hemelvaartsdag, vanwege het mooie weer en de drukte van doorrijdende niet pasjes houders heeft de veiligheidscommissie regio Rotterdam het volgende besloten:
Goedemiddag allen,

Donderdag Hemelvaartsdag wordt er mooi weer verwacht en om een teveel aan verkeersbewegingen tegen te gaan is besloten om verkeersregelaars in te zetten.

Omdat de slagboom aan de Rechtestraat nog niet in werking is, staat er vanaf 10 uur een verkeersregelaar. Iedereen met een pasje wordt doorgelaten.

Op de Badweg en Rivierkant staan ook nog geen slagbomen, dus hier komen eveneens verkeersregelaars te staan om verkeer naar de Zeekant tegen te houden. Dit gebeurt zodra 75% van de parkeerplaatsen daar bezet is.

Mooie dagen gewenst!

Met vriendelijke groet,
Josje van den Hoonaard
Wijkregisseur
Stadsbeheer Rotterdam

Ook is het niet gewenst om in en om het clubgebouw te zijn als U niet gaat watersporten, afgelopen week is dit op last van de gemeente afgezet met lint. Nu zijn wij als bestuur geen politie agenten maar mocht U toch gebruik maken van de faciliteiten zonder enige watersport reden en de HWSV word hiervoor bekeurd word dit op de overtreder(s) verhaalt. Helaas ligt er nog steeds een zandberg voor de ingang deze gaat pas weg als er een slagboom of bij ons of bij de rechte straat werkt.
Dus er kan gewoon door gereden worden met een auto (pas Rotterdam)parkeren op grote parkeerplaats, fiets ,scooter, motor of wandelen
Wij hebben aangegeven dat 10 uur redelijk laat is ze gaan proberen om hier 9 uur van te maken. Zoals het er nu naar uit ziet komt volgende week onze eigen slagboom dan kan de berg zand snel weg. De kantine blijft vooralsnog gesloten tot 1 september 2020

In de vorige mail stond een stukje over kentekenregistratie in een app dit geld niet voor de HWSV
De overige corona regels blijven zoals ze zijn ,