Jaarlijks uitje cliënte ontmoetingscentrum Humanitas

Dinsdag 21 september om 10.30 arriveerden de eerste taxi’s bij de HWSV met cliënten van het ontmoetingscentrum onderdeel van Humanitas.

Ieder jaar komen ze bij ons op de koffie met cake om daarna een drankje te drinken en gebakken kabeljauw met patat te eten. Helaas door de situatie rond COVID ging het een paar jaar niet door, maar gelukkig zijn ze dit jaar wel geweest. Zoals te zien is op de foto’s hebben de cliënten weer volop genoten.

Speciale dank gaat uit aan onze vaste visbakker Jan Veen, die zelf nog deze week 87 jaar wordt. Natuurlijk worden ook Lenny Spork, die de patat bakte, de cateringmedewerkers Jaap Timmers, Jannie Bezuijen, Roos Zuidendorp, Peter Zuidendorp en de vrijwilligers van het Herman Visserhuis bedankt voor hun hulp en inzet.

De hierbij gevoegde foto’s zeggen voldoende.