Jan van Veen benoemd tot erelid

Jan Veen is op de ALV van 20 maart jl voorgedragen door het bestuur aan de vergadering om het Erelidmaatschap te verkrijgen.

Onder luid applaus werd dit door alle aanwezig leden goedgekeurd en is Jan benoemd tot Erelid.

Als er vis gebakken moest worden stond Jan vooraan om de lekkerste lekkerbekken en andere vis te bakken. Hij heeft dit met veel plezier jarenlang bij elk evenement gedaan. Dit werd zeer door iedereen gewaardeerd.

Daarnaast heeft Jan jarenlang elke morgen om 06.00 uur de cantine schoongemaakt en werd de vloer 1x per week in de was gezet. Hij was tevens een fanatieke visser en trok regelmatig met de tractor de garnalen uit de zee. Ook heeft hij voor menigeen makrelen gerookt in het rookhok.

Zijn hoogte punt was tijdens het wereldkampioenschap catamaran zeilen in 2005 waar hij voor zo'n 350 aanwezige, incl. Erica Terpstra, vis heeft gebakken.

Hierbij bedanken alle leden van de HWSV Jan voor alles wat hij voor de vereniging heeft gedaan.