Jeugd Strandvissen HWSV

Zaterdag 13 augustus was de 32ste editie van het Jeugd Strandvissen bij de Hoekse Watersportvereniging (HWSV).

In de volksmond ook wel kindervissen genoemd. Kinderen in de leeftijd van 0 tot en met 12 jaar konden mee doen. Vooraf aanmelden was verplicht.

Helaas door het mooie weer kon dit feest niet doorgaan, er waren te veel mensen langs de waterlijn.

Om de kinderen niet te veel teleur te stellen werden de prijzen toch verloot, zodat iedere deelnemer aan de beurt kwam en wat van de prijzentafel kon kiezen. Er waren zo'n veertig deelnemers.

Ook de Benjamin-kindershow met zijn assistente Jeditja met haar ballonnen waren erbij.

Dit alles gebeurde achter het gebouw van de HWSV in de schaduw, Na de show, de patat en de prijzen, kwam deze zeer warme zomerdag na ongeveer tweeënhalf uur ten einde.