Kinderstrandvissen 2023

Zaterdag 19 augustus was er weer de jaarlijkse strandviswedstrijd voor de jeugd. 38 kinderen, soms geholpen door hun ouders, opa’s en oma’s, stonden aan de waterkant om zoveel mogelijk vis te vangen.

Het weer was prima, iets te veel wind en in het begin fris maar uiteindelijk kwam het zonnetje toch door en werd het een geweldige middag. Helaas niet veel vis maar het plezier was er niet minder om.

Na afloop kregen alle kinderen patat met een kroket, een ijsje, drinken, een koek en gingen naar huis met een mooie prijs, dat allemaal voor €2,50.

Alle vrijwilligers bedankt maar speciaal Gre en Gerrit. Het was uitstekend verzorgt met alleen maar blije kindjes. Jullie zijn toppers.

Uitslag:

1. Sem Timan (4 jaar), 2 vissen totaal 64 cm
  2. Samuel on Lieuw (12 jaar), 1 vis van 30 cm
  3. Soe Bezuijen (4 jaar), 1 vis van 28 cm
  4. Jyna Klootwijk (3 jaar), James Scholte (9 jaar) en Vasco Faasen (6 jaar), Deze hadden een gedeelde 4e plaats met 1 vis van 21 cm