Laatste update Schutting, Lift en Strandopening

Korte update over de nieuwe schutting, de lift en de opening van het Strandseizoen nav de ALV van 21 maart jl.

Schutting

Inmiddels is er begonnen met het bouwen van een schutting tussen Pele Beach en de HWSV. We gebruiken i.v.m. het milieu zoveel mogelijk gebruikte materialen.

22 april gaat de aannemer beginnen met het leggen van betonnen randen die op ons terrein lagen te slingeren. Op 28 april komt de diamantboorder gaten boren om de dubbele U profielen van gegalvaniseerd staal in de grond te bevestigen door de stelconplaten heen.

Dit alles word volgegoten met beton om zodoende een stevige schutting te krijgen. Hierna worden er gevelplaten tussen geschoven en verankerd. Op de top komt een U profiel voor de afdekking. Ongeveer de 30ste april is de schutting van 21 meter klaar en kan Pele doorbouwen met hun terras voor de zomer en er iets blijvends van maken. Alles is in goede samenwerking gegaan met Charlotte, Barend en Otto. We hopen op een mooie zomer.

Lift
De lift is op 21 april besteld en wordt over ongeveer 12 weken geleverd bij de HWSV. In de tussentijd moeten wij zorgen voor een goede fundering voor de lift, een stroom punt en een verankering aan het gebouw. Dit is natuurlijk voor de opdracht al bekeken en besproken met onze techneuten. De eerste subsidie aanvraag van de gemeente gaat rond 3 mei de deur uit en behelst een 33% van de aanschafwaarde inclusief BTW. Mochten er nog leden zijn die een beetje willen graven, betonijzer vlechten en storten laat het even weten.

Strandopening
Op 26 mei is er de altijd gezellige strandopening die na 2 jaar van afwezigheid weer door gaat.

Komt allen en we hopen op mooi weer.