Hoekse Watersport Vereniging
YouTubeFacebook

Nieuwjaarsreceptie 2023

Op 8 januari was het gelukkig weer zover na twee jaar van maatregelen en geen receptie kon het weer door gaan. En dan is het weer even nadenken hoe alles geregeld moet worden.

De aanwezigen zijn toch van alles gewend van de HWSV en traditie is traditie dus werd er opgeschaald om alles te organiseren. Aangezien de vereniging ook altijd op een keuken ploeg kon terug vallen die hele buffetten in elkaar zette zijn deze helaas geen lid meer bij de vereniging en de enig overgebleven huiskok wilde we het ook niet aan doen om dit alles te moeten doen.

Ook de inrichting, het opzetten van het kraampje, de welkomst borrel, het aanwezigheidsformulieren het kwam allemaal goed.

Het buffet werd verzorgd door onze adverteerder Maribu Beach en de heerlijke haring kwam vers van het mes uit de keuken van ”de eerste de beste” Cees.

Hoeveel ere/leden donateurs en genodigden konden we verwachten als bestuur? We hadden de schatting tussen de 40 en 50 maar om 15.00 waren er over de 80 mensen binnen en was het een gezellige drukte. Al snel was het een drukke boel en hier hebben we heel lang naar uit gekeken. Het is goed om te zien dat er zoveel mensen de moeite nemen om elkaar een goed, gezond en sportief jaar te komen wensen.

Bij binnenkomst was er dus een welkomst bubbel en 2 consumptie munten om te besteden aan de bar. Om half 4 was daar de speech van de voorzitter die de aanwezigen namens het bestuur een mooi verenigingsjaar wenste. Ook werd er 1 minuut stil gestaan bij het overlijden afgelopen jaar van 3 verenigings mensen t.w Karin van der Heerik, Hennie Stolze-Vroombout en Dirk Stolze.

En de afvaarten van het afgelopen jaar werden genoemd. Hierna was het de eer aan de ereleden om het buffet te openen en daarna iedereen die aanwezig was. Het buffet zag er geweldig uit en iedereen heeft hier erg van genoten. Het was dus een lekker drukke nieuwjaarsreceptie en ondanks wat opstart dingetjes is alles toch weer gladjes verlopen.

Iedereen die zich ingezet heeft bedankt namens het bestuur en we gaan er van uit dat er geen 2 jaar meer tussen zit tot we de volgende receptie gaan organiseren. Het was nog lang gezellig.

Het Bestuur