Strandviscompetitie uitslag (2020-21)

Afgelopen seizoen 2020/21 hebben de strandvissers twee competities gevist. Een winter- en een zomercompetitie. De wintercompetitie starten op zondag 13 sept 2020 en de laatste, na 12 wedstrijden, was op zondag 2 mei 2021. Er deden 19 vissers mee en die hebben in totaal bijna 60 meter vis gevangen. De grootste vis was een zeebaars van 46 cm gevangen door de uiteindelijke winnaar. De uitslag, waarbij 7 wedstrijden telde, was 1e – Jo Brobbel, 2e – Gerrit v.d. Akker en 3e – Rinus Rutten.

Op maandagavond werd de zomercompetitie gevist met 20 deelnemers. Maandag 17 mei 2021 was de eerste avond en 23 aug 2021 de 14e en laatste. Het was spannend tot de laatste minute omdat de eerste deelnemers dicht bij elkaar stonden. Ruim 56 meter vis was het totale resultaat. De uitslag, met 8 tellende wedstrijden, 1e – Evert Hoefnagel, 2e – Gerrit v.d. Akker en 3e – Jo Brobbel. De grootste vis werd ook door de winnaar gevangen, een zeebaars van 61 cm.

Foto's zijn te vinden in de Foto Gallery.