Strandvissen (Winter competitie)

Zondagmorgen 23 januari om 09.30 uur werd de 6e wedstrijd van de wintercompetitie gehouden. Voor deze onderlinge wedstrijd hadden zich 9 vissers aangemeld. Vol spanning begon de wedstijd, wie vangt de meeste cm vis?

De dagen ervoor was het weer bar en boos, veel wind en hoge golven, maar de vooruitzichten waren goed! En dat klopte prima, weinig wind, geen golven met helaas wel wat vuil, maar er kwamen toch wel vissen boven water.

Het weer was prima met veel mensen aan de wandel, dit betekend veel gezellige praatjes.

Er werd gevist tot 13.30 uur, daarna naar het clubgebouw, helaas nog niet in het gebouw, waar op de parkeerplaats de uitslag bekend gemaakt werd.

Door 9 vissers zijn er in totaal 42 vissen gevangen met een totale lengte van 873 cm vis. Waaronder kleine zeebaars, gulletjes, wijting en botten.

De winnaar had 7 vissen met een lengte van 171 cm inclusief de grootste vis van 35 cm waardoor hij de kanjerpot ontving.

Voor ons vissers was dit een geslaagde wedstrijd, mede doordat het al beter gaat met de vangsten. Zou het voorjaar eraan komen? De volgende wedstrijd houden we op zondag 13 februari.

Kom ook eens langs!