Strandvissers bij twee nationale strandviswedstrijden

De strandvissers van de Hoekse Watersport Vereniging zijn behalve bezig met hun interne competitie op zondagmorgen ook actief dit jaar bij twee nationale strandviswedstrijden. De NFB en de NTC. De NFB, Nederlandse Federatie Brandingwatersport, wordt gevist op vier zaterdagen van 9:00 tot 13:00 op de volgende locaties:

9 okt – Hoek van Holland
23 okt – Castricum
13 nov – Ter Heijde
27 nov – Katwijk aan Zee

Het HWSV team bestaat uit: Evert Hoefnagel, Gerrit van den Akker, Hugo Poldervaart, Rick van Eden, Rinus van Rutten en Jo Brobbel

De NTC, Nationale Teamcompetitie Kustvissen, is over vijf wedstrijden en daar wordt de Nederlands Kampioen Kustvissen Teams 2021 bepaalt. De data en locaties zijn:

25 okt – Domburg
20 nov - Wijk aan Zee (2 wedstrijden, ’s morgens en ’s middags)
4 dec – Domburg
11 dec – Westkapelle

Het team bestaat uit dezelfde personen aangevuld met twee reserve vissers uit ’s Gravenzande.

Bij de eerste NTC wedstrijd zijn de vissers op een 20e plaatst geeindigd.