Uitgebreider dekkingspakket Kitesurfers

Beste ,

Misschien heb je het al in onze nieuwsbrief van januari gelezen: met gepaste trots melden we dat we een uitgebreider dekkingspakket voor onze NKV verzekering kunnen aanbieden.

De materiaaldekking was al €750 (€50 eigen risico). Vanaf 1 januari 2022 bieden we ook een materiaaldekking aan van €1.500.

Voor €10 meer per jaar kan je deze dekking uitbreiden. Je contributie wordt daarmee €45 ipv €35 per jaar. Het jeugd- en gezinslidmaatschap worden respectievelijk €27,50 en €90 als je kiest voor de hogere dekking.

Wil je deze uitgebreide dekking? Klik hier en log in. Je kan direct je persoonlijke, jeugd- of gezinslidmaatschap verhogen.

Als je dit voor 28 januari doet, dan kunnen we je dekking meteen voor 2022 meenemen. Doe je dit later, dan duurt het langer voordat je wijziging ingaat.

Namens bestuur en vrijwilligers van de Nederlandse Kitesurf Vereniging,

met sportieve groeten,