Zeil & wedstrijdtrainingen

Beste Hobie zeilers, ouders, trainers en anderen,

Ook volgend jaar, 2020, gaan we weer een aantal wedstrijdtrainingen organiseren voor de Hobie Dragoon en 16 zeil(st)ers!
Graag nodigen we jullie uit om vrijdag 13 december aanwezig te zijn bij onze presentatie bij Hobie Cat Holland, Jan van Gent 2, 2201 XT Noordwijk.

Tijdens deze presentatie komen wij met voorstellen voor de data waarop de trainingen zullen plaatsvinden, juist voor de trainers is dit van belang om niet in conflict te komen met de trainingen bij de verenigingen!
De deelname van Hobie 16 zeilers vorig jaar was geweldig!!!! Ook de resultaten waren goed te zien in de uitslagen van de gevaren wedstrijden door de aan de wedstrijdtrainingen deelgenomen jeugd.
Om nog meer resultaat en vooral plezier in de toekomst te mogen ondervinden vinden wij het van belang dat er meer Hobie Dragoons gaan deelnemen aan het trainingsprogramma. Jong geleerd is oud(er) gedaan zullen we maar zeggen. Wanneer de catamaran zeilende jeugd al begint met wedstrijdtraining vanaf de Dragoon zullen ze zich verbeteren in het Dragoon veld en kunnen ze dubbel zo veel verbeteren wanneer ze naar bijvoorbeeld de Hobie 16 gaan, dat beloofd wat over een paar jaar!

Waar? Bij Hobie Cat Holland, Jan van Gent 2, 2201 XT Noordwijk.
Wanneer? Vrijdag 13 december om 20:00 uur.
Wie? Geïnteresseerde jeugd, ouders, jeugdtrainers, bestuurders en iedereen die hier meer over wil weten.

Als jullie je willen aanmelden of vragen hebben neem dan contact op met Guus Florusse via e-mail guusflorusse@gmail.com. Wanneer je je niet kon aanmelden ben je toch van harte welkom!

Graag tot vrijdag 13 december.

Met sportieve groet,

Willem Holleman, Arno van Houwelingen en Guus Florusse